مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-12ورزشي

برگزاری جشن بزرگ خانوادگی پاتوق امید در شهرستان تویسرکان


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: جشن بزرگ خانوادگی پاتوق امید همراه با جنگ شادی ورزشی و رفع شبهات جوانان و نوجوانان با هدف جهاد تبیین در شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار دارد و برخی از نا آرامی ها که اخیراً اتفاق افتاده است به نظر رسید کار ویژه ای در دهه فجر برای ایجاد فضا و فرصت برای هم اندیشی، گفتگو کردن در قالب فضاهای پاتوقی کوچک بین مردم ایجاد شود.

وی تصریح کرد: از برنامه پاتوق امید می توان برای انتقال و تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی و زدودن شبهات از ذهن مخاطبان استفاده کرد و این برنامه در تمام شهرستانهای استان همدان انجام شده است و یک نمونه از این برنامه با همت و تلاش جمعی بین مجموعه های مختلف از شب 22 بهمن ماه در حال انجام خواهد بود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پاتوق امید در شهرستان تویسرکان یک جشن خانوادگی است افزود: اهم برنامه های این پاتوق شامل جنگ شادی، مسابقات ورزشی جذاب و مهیج خانوادگی، اجرای سرود، نمایشگاه، فضای سرگرمی برای کودکان، مشاوره، کافه کتاب خواهد بود.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: برنامه های جذاب برای کودکان، آموزش بازی کودکان به مادران تا حضور جوانان و نوجوانان در 8 غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بزرگ خانوادگی پاتوق امید در شهرستان تویسرکان

برگزاری جشن بزرگ خانوادگی پاتوق امید در شهرستان تویسرکان