مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-12سياسي

شهید رضا اسحاقی فرد: شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است


شهید رضا اسحاقی فرد در وصیت نامه اش نوشت: با هر کسی که از روی عناد با این انقلاب دشمن است به مقابله برخیزید.

- شهید رضا اسحاقی فرد در اول شهریور 1348 در شهر قم به دنیا آمد و سرانجام در 10 تیر 1365 در عملیات کربلای1 به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید رضا اسحاقی فرد آمده است: یا ایها الذین آمنوا استعینوا بالصبر و الصلوه ان الله مع الصابرین و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لاتشعرونها و لنبولنکم بشییی من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین.

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا الا لله و انا الیه راجعون ای کسانی که ایمان آورده اید صبر و مقاومت پیشه کنید از صبر و نماز یاری جویید که همانا خداوند با صابران است، مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه آنان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند که شما توانایی درک آن را ندارید و البته شما را به سختی ها و ترس و گرسنگی و تشنگی و آفات زراعت بیازماییم و بشارت و مژده از آن سخی ترها صابران است و آنانی که به حادثه سخت و ناگواری دچار شوند صبور بوده و گویند ما به فرمان خدا.

تفنگم را بیاورید تا سینه دشمن را سوراخ کنم که دیگر تحمل این همه نامردی را ندارم، آخر مگر این ملت آزادی خواه و حق پرست چه کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رضا اسحاقی فرد: شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است

شهید رضا اسحاقی فرد: شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است