مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:462023-02-12سياسي

ما فراموش کرده و بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم


یک استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ما فراموش کرده و بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم، به پیشرفت کشور در حوزه هوافضا، موشک و فناوری اشاره کرد و گفت: - ایسنا/همدان یک استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ما فراموش کرده و بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم، به پیشرفت کشور در حوزه هوافضا، موشک و فناوری اشاره کرد و گفت: ایران از نظر نظامی یک ابرقدرت بزرگ شده است.

حجت الاسلام مسعود عالی شامگاه شنبه 22 بهمن ماه در همایش بزرگ مهدی یاوران و گرامیداشت روز ملی ملایر و بزرگداشت آیت الله میرشاهولد در مسجد جامع ملایر، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: انسان باید شاکر نعمت های خداوند باشد، اگر کفران نعمت کنیم آنچه را که داریم از ما گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید تهدید را به فرصت تبدیل کند به طوریکه امام خمینی(ره) تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و این چیزی است که خداوند فرموده است، خاطرنشان کرد: داعش به عنوان یک تهدید بزرگ برای ملت ایران آمده بود و به دست گرفتن منابع نفتی، از بین بردن زیرساخت های کشورهای اسلامی و فروش اسلحه از طریق خود مسلمانان از جمله اهدافش بود.

عالی محور اصلی داعش را کشور ایران دانست و افزود: محور مقاومت، گفتمان انقلاب اسلامی بود که آنها را سر جای خود نشاند، در واقع آنها به دنبال تجزیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما فراموش کرده و بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم

ما فراموش کرده و بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم