مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-12پزشكي

بعد از 40 سالگی مراقب این عضوتان باشید


رییس بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ایران، نسبت به افزایش بروز حملات قلبی از سن 40 سالگی به بعد هشدار داد.

- جی پلاس، دکتر مسعود قاسمی با بیان اینکه مصرف دخانیات، چربی و فشار خون احتمال حملات قلبی را افزایش می دهد، گفت: معمولاً این عارضه در آقایان از سن 40 سالگی به بالا و در خانم ها نیز پس از سن یائسگی بیشتر مشاهده می شود لذا باید در این سنین به تغییرات در قفسه سینه توجه بیشتری شود.

بهداشت نیوز نوشت؛ وی با اشاره به برگزاری بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ایران، اظهارداشت: در این کنگره در خصوص رویدادهای علمی نوین در زمینه تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری های قلب و عروق بحث و تبادل نظر خواهد شد.

قاسمی افزود: در این کنگره علاوه بر متخصصان داخلی قلب و عروق برنامه هایی در زمینه آخرین تحقیقات و روش های نوین درمان برای همکاران اکوکاردیوگرافی، آنژیوپلاستی، الکتروفیزیولوژی، نارسایی قلبی و .

ارائه خواهد شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در این کنگره موضوع پیشگیری در دو مرحله اولیه و ثانویه بررسی می شود، توضیح داد: در خصوص پیشگیری از بروز بیماری های قلبی در زمینه تغییرات ضروری برای سبک زندگی و همچنین بهبود روش های درمانی بیماری های قلبی به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از 40 سالگی مراقب این عضوتان باشید

بعد از 40 سالگی مراقب این عضوتان باشید