مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-12سياسي

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی نشان از ماهیت مردمی انقلاب دارد


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و صحنه های مختلف نشان از ماهیت مردمی انقلاب اسلامی دارد.

- محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از حضور باشکوه مردم در جشن بزرگ 44 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 22 بهمن امسال با حضور معنادار مردم با بصیرت پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد و مردم بار دیگر اعلام کردند پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی پیام های زیادی دارد که مهمترین آن پیام به دشمنان داخلی و خارجی و در رأس آنها جبهه استکبار و حامیان منطقه ای آنها است که نمی توانند با فریب و توطئه به نظام اسلامی خدشه ای وارد کنند چراکه این نظام پشتوانه مستحکم مردمی دارد.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به پشتوانه مردمی مسیری را که امام خمینی (ره) در سال 57 برای آن ترسیم کرده اند با قوت و اقتدار ادامه می دهند و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و میدان های مختلف نشان از ماهیت مردمی انقلاب اسلامی دارد.

آصفری ادامه داد: جریانات اغتشاش گر داخلی باید بدانند اشتباه بزرگی مرتکب شدند و این اشتباه آنها موجب شد آمریکایی ها خیال کند در ایران چه خبر است در حالی که فتنه های آنها با حضور مردم خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی نشان از ماهیت مردمی انقلاب دارد

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی نشان از ماهیت مردمی انقلاب دارد