مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-12سياسي

رویکرد سازمان زندان ها مبتنی بر پژوهش است


مدیر کل زندان های استان البرز گفت: یکی از نشانه های توسعه در زندان های کشور، رویکرد سازمان زندان ها مبتنی بر پژوهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی چهار محالی صبح یکشنبه در دیدار با گروه پژوهشیِ طرحِ نیازهای آموزشی کارکنان زندان های سراسر کشور اظهار کرد: رویکرد علمی سازمان زندان های کشور به خصوص مرکز آموزش و پژوهش سازمان برای مدیران اجرایی نقطه عطفی است که ما را هرچه بیشتر با نظام دانشگاهی پیوند می زند و نقش مهمی در توسعه اولویت های سازمانی دارد.

وی افزود: بعد از فرمایش بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران که زندان ها باید به دانشگاه تبدیل شود در این چهار دهه نظام زندانبانی از سیستم امنیتی به نظام اصلاحی و تربیتی تغییر یافت و اصول اعتقادی، رأفت، مهربانی، دلبستگی و مسؤلیت پذیری جایگزین نظام صرف تأمینی شد و درحال حاضر شاهد رسیدن به نقطه مطلوبِ این تلاش و این رویکرد هستیم.

مدیر کل زندان های استان البرز در ادامه، آموزش کارکنان در تحقق اولویت ها و اهداف سازمانی را یکی از مهمترین ویژگی های این راهبرد دانست و از شروع این طرح در استان البرز اظهار خرسندی کرد.

اجرای طرح نیازهای آموزشی کارکنان زندان های سراسر کشور در ادامه این جلسه فرزانه قادری کارشناس ارشد مرکز آموزش و پژوهش سازمان زندان ها و سرپرست گروه تحقیقیِ طرح نیازهای آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد سازمان زندان ها مبتنی بر پژوهش است

رویکرد سازمان زندان ها مبتنی بر پژوهش است