مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-12سياسي

استرداد دو متهم اصلی پرونده سرقت از بانک ملی


سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون پرونده هایی همچون سرقت از بانک ملی، بابک زنجانی، محمودرضا خاوری و مقایسه دستگاه قضایی در دوران رییسی و محسنی اژه ای ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسعود ستایشی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی گفت: در خصوص این پرونده همکاران ما در دادسرای عمومی و انقلاب تهران (ویژه سرقت) و همچنین بازپرس محترم پرونده با همکاری ماموران آگاهی تهران و کارشناسان و مسئولین ذیربط بانک ملی اقدامات موثری را در مستند کردن اموالی که کشف شده به انجام رساندند.

استرداد دو متهم اصلی پرونده بانک ملی به ایران ستایشی افزود: تاکنون 26 نفر در پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی دستگیر شده اند و اتهام متهمان تحصیل اموال مسروقه و بعضا پولشویی است.

20 نفر از متهمان با قرارهای سنگین وثیقه آزاد شده اند و 2 متهم اصلی هم در ترکیه بودند که دستگیر شدند و موجبات استرداد آن ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 95 درصد طلاها و 100 درصد ارزها و مسکوکات به بزه دیدگان مسترد شده است و آن 5 درصد باقیمانده طلاجات هم به دلیل اختلاف بزه دیدگان بوده است و امیدواریم ظرف ماه های آتی، پرونده به نتیجه برسد؛ البته بعضی از اموال در این پرونده به آپارتمان در قائمشهر و اقلام دیگر مانند خودروهای شاسی بلند لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد دو متهم اصلی پرونده سرقت از بانک ملی

استرداد دو متهم اصلی پرونده سرقت از بانک ملی