مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-12ورزشي

دوست ندارند بزرگان داخل گود باشند


پیشکسوتان و مربیان بسکتبال فارس، از کم توجهی مسئولان هیئت نسبت به برگزاری رقابت های مهم دانش آموزی در شیراز، گلایه مند هستند.

- ایسنا/فارس پیشکسوتان و مربیان بسکتبال فارس، از کم توجهی مسئولان هیئت نسبت به برگزاری رقابت های مهم "دانش آموزی" در شیراز، گلایه مند هستند.

مسابقات ورزش دانش آموزی در دو رشته بسکتبال و والیبال در شیراز در بخش پسران برگزار شده و در بخش دختران نیز این هفته برگزار خواهد شد؛ مسابقات بخش پسران روز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی به پایان رسید و از روز دوشنبه 24 بهمن ماه نیز، سالن های آموزش و پرورش شیراز مهیای میزبانی از مسابقات دختران خواهند شد.

پیش از آغاز رقابت ها در نشست هماهنگی خبرنگاران ورزشی در آموزش و پرورش برای پوشش این مسابقات، این موضوع نیز مطرح شد که بهتر است از حضور کارشناسان و پیشکسوتان این دو رشته برای حضور در مسابقات و تبادل نظر، دعوت شود.

به همین دلیل با دو تن از پیشکسوتان و مربیان فعال بسکتبال تماس گرفتیم تا درباره همین موضوع نظر آنها را جویا شویم اما هر دو نفر اعلام کردند که برای حضور در محل برگزاری مسابقات، دعوتی نه از هیئت های بسکتبال و نه از آموزش و پرورش، انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست ندارند بزرگان داخل گود باشند

دوست ندارند بزرگان داخل گود باشند