مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 22:502023-02-11فرهنگي

/نقد فیلم های جشنواره/ «متروپل»؛ ادای احترام به سینما


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

- خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

شما نیز در صورت تماشای فیلم ها در این زمینه می توانید مشارکت کنید.

متروپل کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر تهیه کننده: سیدحامد حسینی نویسنده: محمدعلی و حامه باشه آهنگر بازیگران: مجتبی پیرزاده، نوشین مسعودیان، هومن برق نورد، پریوش نظریه، حسین باشه آهنگر، رضا کیانیان و مهتاب نصیرپور * وقتی مخاطب در فهرست آثار حاضر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با نام متروپل مواجه می شود، طبیعی است که ذهنش به سمت ساختمان مشهور فروریخته ای به همین نام در خوزستان برود که کشته های بسیار هم به بار آورد؛ با این تصور که مانند فیلم چهارراه استانبول که به ماجرای فرو ریختن ساختمان پلاسکو می پرداخت، این فیلم هم درامی را در ارتباط با واقعه فرو ریختن ساختمان متروپل شکل داده باشد؛ درصورتی که این گونه نبود.

البته حدود 10 سال پیش هم فیلم دیگری با نام متروپل ، ساخته مسعود کیمیایی ساخته شد و بعد در جشنواره فیلم فجر حضور یافت اما با وجود تشابه اسمی و مفهومی، یک فرق اساسی دو فیلم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/نقد فیلم های جشنواره/ «متروپل»؛ ادای احترام به سینما

/نقد فیلم های جشنواره/ «متروپل»؛ ادای احترام به سینما