مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 22:002023-02-11سياسي

عفو رهبری نشانه حکمت توأم با رفتار پدرانه بود


رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه هرمزگان گفت: اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عفو و بخشش متهمان و زندانیان مسائل اخیر در کشور به عنوان نگاهی پدرانه و بزرگوارانه یاد کرد که سبب امید بزرگی در جامعه و بخصوص خانواده ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت حاجی زاده رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه هرمزگان امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به عظمت راهپیمایی امروز مردم ایران اسلامی، از حضور باشکوه مردم بندرعباس به عنوان یکی از تاریخی ترین حماسه های حضور یاد کرد و عنوان داشت: این حماسه حضور نشانه بزرگی ملتی است که 44 سال روی پای خود ایستاده و در دنیا الهام بخش شده است.

وی با بیان این که نگاه دشمن به این حضور میلیونی مردم ایران است تا عیار مردمی بودن نظام اسلامی ما را بسنجد، افزود: انقلاب اسلامی برآمده از مردم است و رمز ماندگاری آن نیز در گروی با مردم بودن و حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه هرمزگان، تلاش دشمنان برای ایجاد ناامیدی در وجود ملت ایران و بخصوص نسل جوان را یادآور شد و از اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عفو و بخشش متهمان و زندانیان مسائل اخیر در کشور به عنوان نگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو رهبری نشانه حکمت توأم با رفتار پدرانه بود

عفو رهبری نشانه حکمت توأم با رفتار پدرانه بود