مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-11سياسي

یوم الله 22 بهمن تجلی اراده ملت مقاوم برای ساخت ایران قوی است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یوم الله 22 بهمن، تجلی اراده تمدنی یک ملت مقاوم، برای ساختن ایران قوی و مقابله با طاغوت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه شنبه در خصوص راهپیمایی باشکوه مردم در یوم الله 22 بهمن اظهارکرد: دشمن از این اجتماع قلوب توحیدی و از این جشن بزرگ در 44 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی عصبانی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: وحدت کلمه و ایستادکی و مقاومت و حضور مردم پای آرمان های انقلاب و گفتمان ولایت مطلقه فقیه، پایداری و شهادت طلبی و استکبارستیزی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب است و رمز ماندگاری آن هم وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش ها است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دستاورد های این مردم شکستن ابهت پوشالی استکبار جهانی در منطقه، ایجاد امید در جبهه مستضعفان جهان، جبهه سازی مقاومت و صدور گفتمان انقلاب اسلامی است و این مقاومت و این ایستادگی تا حذف کامل رژیم غاصب صهیونیستی از جغرافیای منطقه ادامه خواهد داشت.

دیلمی گفت: هنوز صدای حاج قاسم به گوش می رسد که فرمود انقلاب اسلامی حرم است اگر این حرم بماند حرم های دیگر هم می ماند امروز این ملت هوشیار نشان داد که پای ارزش های خودش با صلابت ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 22 بهمن تجلی اراده ملت مقاوم برای ساخت ایران قوی است

یوم الله 22 بهمن تجلی اراده ملت مقاوم برای ساخت ایران قوی است