مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-11سياسي

خروش گرگانی ها در فجر 44/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی ها


همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه و با بصیرت دارالمؤمنین گرگان نیز همانند همه ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.

- ایسنا/گلستان همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه و با بصیرت دارالمؤمنین گرگان نیز همانند همه ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.

گرگان مرکز استان شمالی گلستان، پاره تن جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل وحدت بی مثال اقوام، فرق و مذاهب در سطح کشور زبانزد است.

اجتماع عظیم گرگانی ها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از نخستین ساعات صبح امروز در خیابان های امام خمینی(ره) و شهدا آغاز شد تا حدی که حضور هزاران نفری زنان، مردان، دختران و پسران سبب توقف حرکت راهپیمایی کنندگان در فاصله 400 متری از امامزاده عبدالله (ع) که برای برگزاری جشن 22 بهمن آماده شده بود، گردید.

حضور حماسی شهروندان این استان به خصوص دهه هشتادی ها و نودی ها در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن باری دیگر پاسخی کوبنده به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داد.

حضور پرشور مردم مشتی بر دهان دشمنان زد هانیه دختر دهه هشتادی که به همراه دو نفر از دوستان خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود، با بیان اینکه آمده است تا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش گرگانی ها در فجر 44/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی ها

خروش گرگانی ها در فجر 44/ پاسخ کوبنده دهه هشتادی و نودی ها