مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-11سياسي

لزوم جهاد دفاعی برابر جنگ شناختی دشمن/ فراگیر شدن موج اسلام خواهی در دنیا


دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با اشاره به لزوم جهاد دفاعی در برابر جنگ شناختی دشمن که از ابعاد جهاد تبیین است، گفت: فراگیر شدن موج اسلام خواهی در دنیا دنیای غرب را هراسناک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدجواد هاشمی فشارکی امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بین مردم دیار هزار سنگر، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی افتخارآمیزترین قطعه تاریخ ایران است و از بزرگترین رویداد مایه فخر و بزرگ برای کشورمان در طول تاریخ خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم از ظلم و ستم در نظام طاغوت و شاهنشاهی به تنگ آمده بودند و پیروزی انقلاب اسلامی با سرنگونی طاغوتیان و تبدیل به یک نظام دینی، الهی و مردمی برگ زرین در تاریخ بود، افزود: هیچ بخش و مقطعی از تاریخ ایران همانند پیروزی انقلاب اسلامی درخشان و ماندگار نبود در حالی که پس از 44 سال از عمر با برکت نظام اسلامی شاهد درخشش و اقتدار بیش از گذشته هستیم.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای همیشه در هر نسل پیروزی انقلاب اسلامی مایه افتخار و بالندگی مردم ایران است، خاطرنشان کرد: 22 بهمن روز پیروزی واقعی، سرور و شادی حقیق ملت ایران است که بیانگر تجلی یدالله، روح الله، فضل الله و ارزانی همه نعمت الهی به مردم کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جهاد دفاعی برابر جنگ شناختی دشمن/ فراگیر شدن موج اسلام خواهی در دنیا

لزوم جهاد دفاعی برابر جنگ شناختی دشمن/ فراگیر شدن موج اسلام خواهی در دنیا