مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-11اجتماعي

سوادکوه و ایزدشهر رکورددار بیشترین بارش برف و باران


بیشترین بارش برف و باران چهار روز گذشته در دلیر سوادکوه و ایزدشهر ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی هواشناسی مازندران، کارشناس هواشناسی مازندران گفت: بیشترین میزان بارش باران از سه شنبه 18 بهمن تا صبح امروز به ترتیب 136، 126، 112، 96، 87 و 78 میلیمتر در ایزدشهر، وزرامحله محمودآباد، سنگ پشته رامسر، قراخیل قائم شهر، بابلسر و ساری ثبت شد.

فرجی افزود: در این مدت بیشترین میزان بارش برف در ارتفاعات غربی استان از امل تا رامسر 33 تا 66 سانتی متر ثبت شد که به ترتیب 66، 65، 63، 61، 60، 56، 50، 33 سانتی متر در تیلم سوادکوه، آلاشت، شانه تراش تنکابن، سیاوش محله ساری، دلیر چالوس، شورآب سوادکوه، ورکی ساری و پل سفید سوادکوه ثبت شد.

او گفت: با توجه به خروج سامانه سرد بارشی از اواخر وقت دیشب مازندرانی صبح سردی را امروز پشت سر گذاشتند بطوریکه حداقل دما در بلده به 16 درجه زیر صفر رسیده است.

هوای استان از امروز تا سه شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

خبر دیگر اینکه، جاده چالوس که به دلیل ریزش بهمن و نداشتن ایمنی کافی بسته شده بود دقایقی قبل با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: جاده چالوس مسیر (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – شمال به دلیل ریزش بهمن و نداشتن ایمنی کافی پیش از ظهر امروز بسته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادکوه و ایزدشهر رکورددار بیشترین بارش برف و باران

سوادکوه و ایزدشهر رکورددار بیشترین بارش برف و باران