مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-11سياسي

خروش خاستگاه انقلاب در اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و رهبری


در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم انقلابی و ولایتمدار شهر قم با حضور گسترده در خیابان های این شهر وفاداری خود به انقلاب و رهبری را ابراز داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن که 44 سال قبل ملتی به رهبری امام خمینی (ره) علیه رژیم منحوس پهلوی قیام کرده و در این روز به پیروزی نهایی رسیده بودند مردم انقلابی و ولایتمدار قم که اولین جرقه های نهضت را در سال 42 روشن کردند صبح روز شنبه خود را به میدان جانبازان رساندند تا بار دیگر وفاداری خود به امام راحل آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان این مرز و بوم را به اثبات برسانند و برگ دیگری از تاریخ را بنویسند و روق بزنند.

مسیر راهپیمایی امسال متفاوت از سالهای گذشته بوده است، دقیقاً برعکس بود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال را از میدان جانبازان تا میدان آستانه اعلام کرد که مسیری کوتاه تر از هر سال بود.

ساعت شروع راهپیمایی را 10 صبح اعلام کرده بودند اما قمی ها ساعت های قبل خود را به میدان جانبازان رسانده بودند و منتظر شروع راهپیمایی بودند و به همین دلیل برنامه ریزی شد و گروه های سرود دانش آموزی مختلف یکی پس از دیگری در این میدان به اجرای برنامه می پرداختند تا زمان شروع راهپیمایی فرا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش خاستگاه انقلاب در اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و رهبری

خروش خاستگاه انقلاب در اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و رهبری