مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-11سياسي

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است


مردم دیار میرزا همانند همیشه امروز نیز با حضور حماسی و پرشور خود مهر تاییدی بر این انقلاب و نظام زده و از رهبری حمایت کردند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: وقتی پای مردم در میان باشد قصه کمی فرق می کند؛ صحبت پنج نسل دلدادگی، مقاومت و وفاداری است.

آری برایتان از مردمی سخن می گویم که چهل و اندی سال خون و دل خوردند و خون ها دادند تا انقلاب اسلامی مستدام، سربلند و با اقتدار به راه پر فروغ خود ادامه دهد.

چهل و اندی سال در کنار سختی ها، مشکلات اقتصادی، جنگ، تحریم های ظالمانه، ترورهای دردآور و تلخ برانگیز و گاهاً بی تدبیری های خواصِ مسئول، به صحنه آمدند تا ضمن پایبندی و میثاق شأن با آرمان های امامین انقلاب و این نظام مقتدر، دشمن را از صحنه براندازی بیرون بیاندازند.

آن چیزی که بیشتر از همه به چشم می آمد حضور مثال زدنی دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود که از سرزندگی، نشاط، طراوت و پویایی انقلاب اسلامی خبر می داد، نوجوانان دهه هشتادی و نودی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی جملات معناداری چون تا پای جان با انقلاب می مانیم و عاشق ولایتیم ، پیام مهمی به دشمنان نظام و انقلاب منتقل کردند، آن هم تزریق خون امید به رگ های انقلاب اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است

اقتدار انقلاب اسلامی به اراده مردم گره خورده است