مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-11سياسي

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور مردم در 22 بهمن


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور پیام مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور پیام مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

در پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و علی محمد زنگانه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 حلاوت و شیرینی وصف ناپذیری را در کام ملت بزرگ ایران اسلامی ایجاد کرد.

در این پیام تأکید شده: دهه فجر تبلور واقعی همگرایی و وحدت مردمی است که در مسیر اطاعت از رهبری، آینده ای روشن همراه با آزادی را برای خود ترسیم کردند.

زنگانه و نورمفیدی در پیام خود آورده اند: حضور شکوهمند مردم شریف و نجیب استان در راهپیمایی امروز پاسخی کوبنده به تمامی یاوه گویانی بود که از طریق رسانه های خود فروخته بصورت شبانه روزی در حال تخریب نظامی هستند که بزرگترین سرمایه ی خود را اعتماد مردم قرار داده است.

در این پیام بیان شده است: راهپیمایی امروز به جهانیان ثابت کرد، مردم ایران اسلامی به آرمان های انقلاب متعهد هستند و لحظه از پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب غافل نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور مردم در 22 بهمن

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور مردم در 22 بهمن