مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-11سياسي

دشمنان از اتحاد مردم می ترسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزلری دانشجو، سیداحسان خاندوزی در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 با اشاره به حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: - وزیر اقتصاد گفت: واقعیت این است که چیزی که دشمنان خارج از مرز ها میترسند اتحاد مردم است اگر هم در داخل کسی به چیزی امید دارد اتحاد مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزلری دانشجو، سیداحسان خاندوزی در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 با اشاره به حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم همیشه جلودار و پیشتاز هستند؛ ما مسئولان باید تلاش کنیم تا خودمان را به مردم برسانیم.

وزیر اقتصاد افزود: واقعیت این است که چیزی که دشمنان خارج از مرز ها می ترسند اتحاد مردم است اگر هم در داخل کسی به چیزی امید دارد اتحاد مردم است.

خاندوزی اضافه کرد: ایجاد تفرقه و دودستگی سمی است که نمی توان با آن پیشرفت اقتصادی و عزت سیاسی داشت؛ امیدوارم 22 بهمن بازگشت دوباره کشور به فضای همدلی و اتفاق نظر و اجماع ملی باشد.

گفتنی وزیر اقتصاد در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از غرفه یکپارچه وزارت اقتصاد، بانکها، بیمه ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه بازدید کرد.

همچنین وی در مسیر راهپیمایی با برخی از مردم به گفتگو پرداخت و دغدغه های آن ها را شنید و نسبت به حل آن ها قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از اتحاد مردم می ترسند

دشمنان از اتحاد مردم می ترسند