مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-11فرهنگي

«کت چرمی»؛ ناکام در واکاویِ آسیب های اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «کت چرمی» اولین فیلم بلند سینمایی حسین میرزامحمدی به تهیه کنندگی کامران حجازی از جمله فیلم های جشنواره فجر است که به سراغ موضوعات ملتهب اجتماعی رفته است تا با نمایش واقعیت هایی در زیر پوست شهر در جریان است؛ - در کت چرمی بدلیل پراکندگی موضوعات و پرداختن به خرده داستان هایی، چون قصاص، تجاوز و .

سوژه اصلی داستان یعنی پولشویی و فساد مالی یقه سفید ها در قالب مؤسسات خیریه و کمپ های ترک اعتیاد و با سوء استفاده از دختران بی سرپرست و بد سرپرست به حاشیه رفته و فیلمساز نمی تواند آسیب شناسی عمیقی از آن داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کت چرمی اولین فیلم بلند سینمایی حسین میرزامحمدی به تهیه کنندگی کامران حجازی از جمله فیلم های جشنواره فجر است که به سراغ موضوعات ملتهب اجتماعی رفته است تا با نمایش واقعیت هایی در زیر پوست شهر در جریان است؛ چه در میان طبقه کم برخوردار و بزهکار اجتماعی و چه متمکن و به اصطلاح یقه سفیدها اثری دغدغه مند محسوب شود.

کت چرمی از هر جهت اعم از سوژه داستان، نحوه روایت، نوع کارگردانی و حتی اسامی بازیگران و شخصیت ها حتی بدون توجه به تیتراژ تداعی گر ردپای محمدحسین مهدویان است که بعنوان مشاور کارگردان در فیلم حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کت چرمی»؛ ناکام در واکاویِ آسیب های اجتماعی

«کت چرمی»؛ ناکام در واکاویِ آسیب های اجتماعی