مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-11سياسي

راهپیمایی پرشور اسلام آبادغرب


نسل جوان اسلام آبادغرب همراه با بزرگ ترهایشان در مسیری که روزگاری شاهد مبارزه مردم این شهر با طاغوت بوده راهپیمایی 22 بهمن را برگزار کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- تینا نجفی: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز برای چهل و چهارمین بار در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد و مردم غیور این دیار همراه با تمامی ملت ایران امروز با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر نشان دادند که تا همیشه پایه نظام ایستاده و برای حضور در هر میدانی آماده هستند.

راهپیمایی امروز مردم اسلام آبادغرب از ساعت 10 صبح از چهارراه کارخانه قند این شهرستان به سمت میدان امام خمینی (ره) انجام شد؛ کارخانه قند اسلام آبادغرب مکانی که در طول جنگ تحمیلی بارها مورد بمباران هوایی قرار گرفته و بقایای بمباران آن زمان کارخانه در بلوار رو به روی کارخانه قرار داده شده تا یادآور استقامت مردم این شهر باشد.

مسیر کارخانه قند محل اولین درگیری مستقیم مردم اسلام آبادغرب با منافقین در سال 67 بود و اولین مانع منافقین در مسیرشان برای تصرف تهران همین مبارزه شهری بود که بعد از آن با بی رحمی تمام عقده همراه نشدن توسط مردم اسلام آبادغرب بر سر مردم خالی کردند و حتی بیمارستان شهر را با زن و بچه ها به آتش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی پرشور اسلام آبادغرب

راهپیمایی پرشور اسلام آبادغرب