مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-11ورزشي

نایب قهرمانی تنیسورهای خراسان جنوبی در رقابت های دانشگاه های کشور


تنیسورهای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی اعضای هیئت علمی منطقه 9 کشور به مقام دوم دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده مسابقات تنیس روی میز اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور یادبود شهید انقلاب حاج محمد نصیری زاده بامعرفی برترین ها بسته شد.

 این ماراتن منطقه ای با شرکت هشت تیم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان های سمنان و خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در سه بخش تیمی، دوبل و انفرادی در مجموعه ورزشی دانشگاه بزرگمهر قاینات برگزار شد.

دانشگاه بیرجند در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز اعضای هییت علمی دانشگاه های منطقه 9 کشور در جایگاه دوم رقابت ها ایستاد، تیم دانشگاه فردوسی مشهد به قهرمانی رسید، تیم دانشکده فنی و مهندسی اسفراین و مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام مشترکا سوم شدند.

همچنین در بخش دوبل این رویداد ورزشی نیز تیم های دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول و دوم و تیم های دانشگاه بیرجند و دانشگاه گرمسار سوم شدند.

در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی تنیس روی میز اعضای هییت علمی دانشگاه های منطقه کشور نیز بازیکنان دانشگاه فردوسی مشهد موفق به کسب مقام های اول و دوم شدند و دانشگاه بیرجند نیز مقام سوم را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی تنیسورهای خراسان جنوبی در رقابت های دانشگاه های کشور

نایب قهرمانی تنیسورهای خراسان جنوبی در رقابت های دانشگاه های کشور