مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-11سياسي

حضور متفاوت مازندرانی ها؛ از دهه نودی ها تا رژه تراکتورها


امروز همه مازندرانی ها به میدان آمدند، از کودکان دهه نودی تا کشاورزانی که با تراکتور و با حضور در خیابان ها و در جشن انقلاب رژه رفتند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - سهیلا محمدی: دهه فجر امسال با همه سال های متفاوت تر و پرشورتر شده و امروز در مازندران نیز همانند دیگر مناطق ایران اسلامی، برگ های ماندگاری از حماسه و حضور نقش بسته است.

از صبح و قبل از شروع رسمی راهپیمایی، خیابان ها و معابر مازندران مملو از حضور مردان و زنان، دختران و پسرانی بودند که یک هدف و یک مقصد داشتند، بعضی ها همانند دختران نونهال آمده بودند تا برای انقلاب و ایران نقاشی بکشند، دهه هشتادی و نودی هم مشت هایشان را گره کردند تا بر دهان یاوه گویان بکوبند.

کشاورزان مازندرانی نیز امسال متفاوت از دیگر سال ها به میدان آمدند، برخی از آنها از سر مزارع و باغ با ادوات کشاورزی و تراکتور به خیابان ها آمدند و این حضور برای خیلی ها معنا و پیام داشت.

امروز، روز میثاق و بیعت مجدد با نظام اسلامی است، باز هم همه آمدند از پیر و جوان، کودک و نوجوان، سربازان دهه نودی فرمانده هم آمدند، آمدند تا به فرمانده سلام بدهند و به او بگویند که هستند پای آرمانهای این نظام و رهبر و مقتدایشان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور متفاوت مازندرانی ها؛ از دهه نودی ها تا رژه تراکتورها

حضور متفاوت مازندرانی ها؛ از دهه نودی ها تا رژه تراکتورها