مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:012023-02-11سياسي

آمریکا رو به افول است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: 44 سال گفتیم مرگ بر آمریکا و خواهیم گفت مرگ بر آمریکا، 44 سال گفتیم مرگ بر اسراییل و تا نابودی و محو این رژیم بر زبان ملت ما جاریست.

- سردار محمدرضا نقدی بیست و دوم بهمن ماه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با نثار هستی خویش این نظام و کشور را برای ما به ارمغان گذاشته اند.

وی ادامه داد: درود و سلام می فرستیم به مردان و زنانی که انقلاب را به ثمر رساندند و شما مردم غیور و بزرگی که از این مرز و بوم عظیم و بزرگ پاسداری کردید.

نقدی افزود: شما مردمی هستید که معنای غیرت و جوانمردی را از شما به یاد داریم، لرستان یعنی آزادی، شجاعت، بزرگ مردی، ایستادگی و مقاومت، ولایت مداری و عاشقانه پای ولایت و رهبری ایستادند و 6544 شهید را تقدیم ایران و انقلاب کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان کوردل ببینند این ها ملت ایران هستند جمعیتی که قاب دوربین ها در نمایش آن ها ناتوان است.

وی تصریح کرد: مردم برای سالگرد پیروزی انقلاب آمدند تا وفاداری خود را به انقلاب و راه شهیدان و مسیر آرمان های امامین انقلاب اعلام کنند.

نقدی ادامه داد: ده ها میلیون مرد و زن و پیر و جوان به این عرصه آمدند تا وفاداری خودشان را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رو به افول است

آمریکا رو به افول است