مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-11سياسي

قدرت ایمان بر قدرت شیطانی و ظلم غلبه می کند


رییس عقیدتی، سیاسی ارتش قدرت ایمان بر قدرت شیطانی ظلم غلبه می کند، گفت: راه غلبه بر دشمن حفظ وحدت و انسجام در پرتو اطاعت از رهبری است.

- حجت الاسلام عباس محمدحسنی امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اردبیل با اشاره به سابقه پنج هزار ساله اردبیل و خدمات آن در کشور برای احیای فرهنگ شیعی و انسجام ایران اظهار کرد: این استان کانون پرورش سه هزار و 400 شهید والامقام معرفی است به طوری که شهید مرحمت بالازاده، برزگر، یسری، غفور جدی و 48 شهید دوران انقلاب از برجستگی های عزتمند این دیار در وفاداری به انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: اردبیل خواستگاه بزرگ مردانی همچون مقدس اردبیلی، موسوی اردبیلی، آیت الله مشکینی و مروج و ذاکر اهل بیت سلیم مؤذن زاده است.

رییس عقیدتی، سیاسی ارتش در ادامه اضافه کرد: مردم مقاوم ایران امروز با راهپیمایی دشمن شکن خود ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران همچنان زنده و بالنده است و توطئه های دشمنان نتیجه معکوس برای ذلت آنها به همراه داشته است.

به گفته حجت الاسلام محمدحسنی حضور پرشور مردم اردبیل در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن بی نظیربود چرا که این حضور نشان از عمق ایمان مردم این دیار به امام، شهدا و انقلاب اسلامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت ایمان بر قدرت شیطانی و ظلم غلبه می کند

قدرت ایمان بر قدرت شیطانی و ظلم غلبه می کند