مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-11سياسي

مردم دیار علویان باز هم گُل کاشتند + فیلم و عکس


مردم با بصیرت و همیشه در صحنه با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با مقام ولایت و رهبری تجدید پیمان کردند، باز هم مردم گُل کاشتند و با صدای بلند و محکم اعلام کردند همیشه پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مردم با بصیرت و همیشه در صحنه  استان باحضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با مقام ولایت و رهبری تجدید پیمان کردند و با صدای بلند و محکم اعلام کردند همیشه پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

  امروز  مردم دیار علویان در زمستان حال و هوای بهاری خلق کردند و همه آمدند تا با تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، ادامه دهنده شهدا باشند، شهدایی که با ایثار و شهامت خود مسیر انقلاب را هموار کردند.

حضور پرشور مردم باورکردنی نبود تا چشم کار می کرد جمعیت بود، البته این حضورشان معنا داست و آن هم هیچ گاه دست از آرمان هایشان دست نخواهند کشید.

44 سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی گذشت و طی این سال ها همواره دشمنان از هر راهی سعی کردند به انقلاب ما ضربه وارد کنند، فتنه ها، ترورها، دسیسه های مختلف حتی یک لحظه هم دست از تلاش برنداشتند اما هر باری که فکر می کردند به اهداف شوم خود دست یافتند این حضور حماسه ساز مردم بود نقشه هایشان را نقش بر آب کرده و می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دیار علویان باز هم گُل کاشتند + فیلم و عکس

مردم دیار علویان باز هم گُل کاشتند + فیلم و عکس