مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-11سياسي

دشمن جنگ شناختی را برای تفرقه بین مردم طراحی کرد


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن در ماه های گذشته یک جنگ شناختی را برای تغییر تفکر و تفرقه بین مردم ایجاد کرد، ولی غافل از این بود که مردم ایران بیش از 200 هزار شهید در راه انقلاب اسلامی فدا کرده است و اجازه نمی دهد بیگانگان برای آنها تصمیم بگیرند.

- حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن اردستان، اظهار کرد: مردم ایران امروز در سراسر کشور برای حمایت از آرمان های امام و انقلاب و گرامیداشت شهدای خود به میدان آمدند تا بار دیگر پیروزی انقلاب را در خیابان ها جشن بگیرند.

وی با بیان اینکه ملت ما امسال با توجه به شدت دشمنی که ماه های گذشته بر کشور وارد شد با شور و نشاط بیشتری در راهپیمایی حضور پیدا کردند، افزود: دشمن در 44 سال گذشته هر آنچه در توان داشته در حوزه های مختلف مانند اقتصادی برای برداشتن انقلاب و نظام به کار بسته است.

البته ملت دچار سختی و مشکلاتی شدند، ولی مردم همچنان پای انقلابشان ایستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به نا آرامی های چندماه گذشته کشور، گفت: دشمن در ماه های گذشته یک جنگ شناختی را برای تغییر تفکر و تفرقه بین مردم ایجاد کردند، ولی غافل از این بودند که مردم ایران بیش از 200 هزار شهید در راه انقلاب اسلامی فدا کرده است و اجازه نمی دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جنگ شناختی را برای تفرقه بین مردم طراحی کرد

دشمن جنگ شناختی را برای تفرقه بین مردم طراحی کرد