مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-11سياسي

دشمن ناتوان از اجرای نقشه های خود/ غرب از پیشرفت ایران می هراسد


نماینده پیشین ولی فقیه در استان لرستان بابیان اینکه دشمن امروز ناتوان از اجرای نقشه های خود است، گفت: دلیل دشمنی غرب ترس از پیشرفت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر شنبه در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم شاهرود ضمن بیان اینکه مردم با حضور خود طی این 44 سال عمر انقلاب در تمامی عرصه ها اثبات کردند که پای نظام و انقلاب خود ایستادند، ابراز داشت: انقلاب 57 به خواست مردم شکل گرفت و امروز نیز هیچ ابر قدرتی نمی تواند بر این خواست مردم مبنی بر ایستادگی پای انقلاب غلبه کند.

وی ضمن بیان اینکه در جمهوری اسلامی مردم حرف می زنند و این را در صحنه انتخابات بارها به اثبات رساندند، افزود: نه در انتخابات بلکه در هر کجا که نیاز به حضور مردم بود به ویژه راهپیمایی های 22 بهمن، مردم همواره پای اصلی کار بودند لذا دشمن از اینکه این مردم و ملت ایران را به زانو درآورد ناتوان و پیروزی همواره از آن همین مردم بوده است.

نماینده پیشین ولی فقیه در استان لرستان بابیان اینکه وجود رهبری فرزانه که با رهنمودهای خودشان توانستند فتنه های دشمن را نقش بر آب کنند دومین عنصر قدرت نظام است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با سکان داری کشتی انقلاب برگرفته از ولایت پیامبر اکرم (س) توانسته این کشتی را از گزند طوفان ها و بلایا و دسیسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن ناتوان از اجرای نقشه های خود/ غرب از پیشرفت ایران می هراسد

دشمن ناتوان از اجرای نقشه های خود/ غرب از پیشرفت ایران می هراسد