مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-11اجتماعي

آماده باش کامل تمامی دستگاه های امداد و نجات البرز ضروری است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از پیش بینی بارش برف  خبر داد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های امداد و نجات باید در حالت آماده باش کامل قرار گیرند.

- احمد افضلی در گفت وگو با خبرنگار مهر خاطر نشان کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در روزهای یکشنبه 23 و چهارشنبه 26 بهمن ماه هفته جاری است که به موجب آن بارش شدید برف، یخبندان، مه آلودگی در استان پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: اثر این مخاطره سقوط بهمن در ارتفاعات و اختلال تردد و لغزندگی معابر شهری و جاده های کوهستانی است که باید از هم اکنون تدابیر لازم به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه ای اتخاذ شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز طی توصیه هایی خطاب به مردم گفت: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده شایسته است مسافران از تردد در جاده های کوهستانی به علت سقوط بهمن و ریزش سنگ اکیداً خودداری کنند.

همچنین باید کوهنوردان با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی پرهیز کنند.

به گفته افضلی با توجه به میزان حجم برف انباشته، سقوط بهمن و ریزش سنگ تا انتهای هفته در منطقه وجود دارد که باید بیش از پیش مورد توجه مردم و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل تمامی دستگاه های امداد و نجات البرز ضروری است

آماده باش کامل تمامی دستگاه های امداد و نجات البرز ضروری است