مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-11سياسي

قیام درخشان مردم قم برای اقامه انقلاب اسلامی


مردم قم با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر حماسه ای در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

- همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز شاهد راهپیمایی عظیم مردم انقلابی و حاضر در صحنه در سراسر کشور بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم قم نیز که اهالی مهد انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهر قیام و اقامه هستند بار دیگر با حضور پرشور و کم نظیر حماسه ای شگفت در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

مردم قم با این خروش عظیم بار دیگر خود را در پاسداشت انقلاب اسلامی ثابت قدم نشان دادند و آب سردی بر پیکر تمام اغتشاش گران، فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ریختند.

در این راهپیمایی دهه هشتادی و دهه نودی ها نیز حضور پرشوری داشتند و در کنار خانواده های خود آمده بودند تا ضمن لبیک به دعوت رهبر انقلاب، آینده انقلاب اسلامی را نیز تضمین کنند و این پیام را بار دیگر به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برسانند که این انقلاب قطعا به دست صاحب اصلی خود حضرت حجت(عج) خواهد رسید و تا تحقق این هدف محکم و استوار به مسیر خود ادامه خواهد داد.

خط مقدم راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز همانند سالیان گذشته از مراجع عظام تقلید، علما، اساتید حوزه علمیه، مسئولین و مدیران استانی تشکیل شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام درخشان مردم قم برای اقامه انقلاب اسلامی

قیام درخشان مردم قم برای اقامه انقلاب اسلامی