مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-11سياسي

امروز تمام خیابان های تبریز خیابان انقلاب شدند


امروز و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم تبریز و آذربایجان شرقی حماسه ای به عظمت تاریخ پرافتخار این خطه رقم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز بار دیگر آسمان تبریز از نواهای بهاری مردم ظلم ستیزش در چهل و چهارمین بهار آزادی و در دفاع از انقلاب اسلامی رنگ آبی معنویت بر خود گرفت، آواهایی که تا دل آسمان ارگ تبریز پرواز کرد و در تاریخ این انقلاب جاودانه شد.

از صبح امروز شیر مردان و شیر زنان تبریزی بار دیگر حماسه آفریدند، مردمی که 44 سال پیش نیز با تمام وجود به میدان دفاع از ندای عدالت خواهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای برپایی پرچم دین و مبارزه با طاغوت زمان به میدان آمدند و در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کنار مردم دیگر شهرهای کشور رویش هر جوانه انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

امروز انقلاب با این جشن بزرگ و حماسه ای تماشایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی اش را جشن گرفت، امروز هم زمان با آغاز جشن چهل وچهارمین سالگی انقلاب شعار مرگ بر آمریکا و آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی در آسمان تبریز و شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان شرقی طنین انداز شد.

در این حماسه مردم تبریز بعد از دو سال شیوع ویروس کرونا و راهپیمایی خودرویی سال گذشته هم زمان با سراسر کشور و با حضور پرشور خود در راهپیمایی بار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تمام خیابان های تبریز خیابان انقلاب شدند

امروز تمام خیابان های تبریز خیابان انقلاب شدند