مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-11اقتصادي

46 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک اضافه شد


امروز بهره برداری از بخش دوم از مجموع 99 دستگاه اتوبوس خریداری شده توسط شهرداری اراک با اعتبار هزار و 830 میلیارد ریال انجام شد.

- علیرضا کریمی 22 بهمن، همزمان با آخرین روز دهه فجر، در حاشیه آیین بهره برداری از این تعداد اتوبوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف و رسالت های شهرداری در راستای اجرای قانون، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: از آغاز فعالیت شورای ششم و مدیریت جدید شهرداری به واسطه معضلات و مشکلاتی که از قبل وجود داشته و شرایط کرونایی کشور تقریبا بیش از 80 درصد از بنیان حمل و نقل عمومی تحلیل رفته بود و تنها 70 اتوبوس در اراک وجود داشت که باید اقدام لازم سریع در خصوص این تقویت انجام می شد.

شهردار اراک تصریح کرد: از همان ابتدا اقدامات در جهت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفت و حدود 99 اتوبوس و میدل باس و 70 ون خریداری شد که از این تعداد حدود 46 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده و اکنون در خدمت مردم است و باقی به تدریج وارد خواهد شد تا در مسیرهای بویژه حاشیه ای استفاده شود.

کریمی تاکید کرد: در این دوره یکی از اقدامات بزرگی که انجام شد، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی بود و امروز شاهد رونمایی از این 46 دستگاه اتوبوس هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک اضافه شد

46 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک اضافه شد