مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-11بين الملل

نشست شورای امنیت در مورد وضعیت سوریه پس از ارزیابی نیازهای انسانی


همزمان با تداوم فراخوان های تسریع بازگشایی گذرگاه های مرزی اضافی با ترکیه برای رساندن کمک ها به زلزله زدگان سوریه، سفیران سوییس و برزیل در شورای امنیت اعلام کردند، - همزمان با تداوم فراخوان های تسریع بازگشایی گذرگاه های مرزی اضافی با ترکیه برای رساندن کمک ها به زلزله زدگان سوریه، سفیران سوییس و برزیل در شورای امنیت اعلام کردند، این شورا پس از ارزیابی نیازهای انسانی در سوریه، پیرامون وضعیت انسانی این کشور تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه العربی الجدید نوشت، قرار است مارتین گریفیث، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور انسانی از مناطق زلزله زده از جمله مناطق تحت کنترل مخالفان دمشق در شمال غربی سوریه بازدید کند.

پاسکال برسویل، سفیر سوییس در شورای امنیت به خبرنگاران گفت که سوییس و برزیل، دو عضو غیردائمی مسئول پرونده بشردوستانه سوریه، خواستار تشکیل جلسه شورا در اوایل هفته آینده (دوشنبه به بعد) برای شنیدن ارزیابی مارتین گریفیث شدند.

رونالدو کاستا فیلهو، سفیر برزیل در این شورا هم گفت، نیازها و سازوکارهای اضافی که ممکن است در شورای امنیت مطرح شود، به ارزیابی میدانی اوضاع بستگی دارد.

وی افزود، پاسخ ها نباید براساس گزارش های مطبوعاتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای امنیت در مورد وضعیت سوریه پس از ارزیابی نیازهای انسانی

نشست شورای امنیت در مورد وضعیت سوریه پس از ارزیابی نیازهای انسانی