مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-11سياسي

مردم، رهبری و اطاعت از رهبری، رمز وحدت ملت ایران بوده است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران، به برکت بصیرت و حضور مردم، اطلاعت پذیری مردم از رهبری و وجود رهبری هوشیار و آگاه، به مسیر خود ادامه داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، حجت الاسلام محمد فلسفی، سخنران ویژه تجمع یوم الله 22 بهمن شهرستان سقز با اشاره به اهمیت اصل ولایت پذیری، اضافه نمود: ماموستا ملاعبدالله محمدی، امام جمعه فقید سقز، در پاسخ به سوالی مبنی بر اهمیت تبعیت از ولایت فقیه، عنوان نمود: مردم باید از رهبر آگاه، اطاعت کنند و شهید شیخ الاسلام هم به جرم دفاع از ولایت، مغضوب دشمن قرار گرفت.

فلسفی با اشاره به اهمیت وجود رهبری در انقلاب ها، ادامه داد: بخشی از انقلاب ها در خاورمیانه، به دلیل نبود وجود رهبری عالم و آگاه، با شکست مواجه شدند یا کشورشان به دست ناآگاهان افتاد.

وی با بیان اینکه حضرت موسی (ع) در مبارزه با فرعون، ظالم و استکبار زمان، برای نجات قوم بنی اسراییل دو وظیفه داشتند، ادامه داد: نجات امت از ظلم و تاریکی و یادآوری روزهای مهم و یوم الله، این دو وظیفه بزرگ بود تا حضرت موسی به آنان یادآور شود: روزی را که از دست فرعون نجات پیدا کنند، به خاطر بسپارند.

فلسفی افزود: حضرت محمد (ص) می فرمایند که عالمان در مکتب اسلامی وارثان اسلام هستند و حضرت امام خمینی(ره) پرورش یافته مکتب اسلام و احیاگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، رهبری و اطاعت از رهبری، رمز وحدت ملت ایران بوده است

مردم، رهبری و اطاعت از رهبری، رمز وحدت ملت ایران بوده است