مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-11سياسي

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا: نظام جمهوری اسلامی ایران زنده است


رییس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا گفت: نظام جمهوری اسلامی و پرچم آن به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و حضور امروز مردم نشان داد این نظام زنده است و مردم پای انقلاب و ارزش های انقلاب ایستاده اند.

- رییس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا: نظام جمهوری اسلامی ایران زنده است ایسنا/بوشهر رییس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا گفت: نظام جمهوری اسلامی و پرچم آن به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و حضور امروز مردم نشان داد این نظام زنده است و مردم پای انقلاب و ارزش های انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع مردم راهپیمانان بوشهر به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران امروز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد و شکرگزار این نظام هستند، چون می دانند این انقلاب خط پایانی بر استکبار و سلطه در این کشور بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در روزگاری به ثمر نشست که تبلیغ می شد دین از سیاست جداست و توان اداره نظام را ندارد و آنچنان تبلیغ شد که بسیاری از حوزویان هم باور کرده بودند که دین از سیاست جداست.

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: در چنین فضایی که بخشی از روشنفکران و مردم این را پذیرفته بودن که باید به شرق یا غرب متمایل شد، امام راحل با استفاده از آموزه های دینی و تکیه بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا: نظام جمهوری اسلامی ایران زنده است

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا: نظام جمهوری اسلامی ایران زنده است