مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:312023-02-11سياسي

ملت ما نشان داد قدرت آمریکا پوشالی است/ مردم ایران از آرمان های انقلاب دست نمی کشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای صاحب الزمان(عج) این شهرستان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه آفرینی روستا نشینان و عشایر کشور در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی، عنوان کرد: با وجود نقش آفرینی روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی اما حماسه های روستا نشینان و عشایر به درستی ضبط و ثبت نشده است.

وی با اشاره به تقدیم 76 شهیداز سوی مردم روستای صاحب الزمان شهرستان خرم آباد، اظهار کرد: همین انبوه شهدا در روستایی مانند صاحب الزمان نشان دهنده و سند نقش آفرینی روستا نشینان در به ثمر رساندن و پایداری انقلاب اسلامی است.

روستاییان و عشایر ما نه تنها در جبهه جنگ بلکه در جبهه اقتصادی و در میدان تولید هم مثال زدنی هستند.

  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایستادگی چهل و چهار ساله ملت ایران در برابر قدرت های شیطانی را حماسه قلمداد کرد و افزود: مردم ما با وجود سختی ها و برخلاف انقلاب های دیگر تفکر و آرمان خود را حفظ کردند و هرگز از مواضع خود عقب نشینی نکردند.

وی تصریح کرد: روستاهای ما پس از انقلاب نماد پیشرفت و آبادانی هستند، قبل از انقلاب روستاها محروم از جاده دسترسی، آب، برق و گاز بودند اما اکنون شاهد عمران و توسعه روستاهای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ما نشان داد قدرت آمریکا پوشالی است/ مردم ایران از آرمان های انقلاب دست نمی کشند

ملت ما نشان داد قدرت آمریکا پوشالی است/ مردم ایران از آرمان های انقلاب دست نمی کشند