مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-11سياسي

موسوی: پیروی از رهبری برای رسیدن به اهداف انقلاب الزام است


پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس گفت: پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با قدردانی از مردم ایران و به ویژه شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) به واسطه حضور شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن، به خبرنگاران گفت: بی شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سایه پیشرفت و آبادانی استان و کشور، خودباوری و وحدت ملی حاصل خواهد شد.

او ادامه داد: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت ظلم ستیزی و استکبارستیزی آن سبب شد تا کشورهای غربی و در رأس آن امریکا در منطقه احساس خطر کنند و به همین منظور از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار ساختند.

موسوی پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به جهانیان و بخصوص قدرت های استکباری جهان نشان دادند که تا آخرین نفس در راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) و همچنین پاسداری از خون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: پیروی از رهبری برای رسیدن به اهداف انقلاب الزام است

موسوی: پیروی از رهبری برای رسیدن به اهداف انقلاب الزام است