مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:562023-02-11سياسي

ذوالنوری: ملت ایران چشمی که دنبال کشور باشد را کور می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت ایام و شادباش چهل و چهارمین جشن انقلاب اسلامی، به دسیسه چینی دشمن علیه ایران طی ادوار گذشته اشاره کرد و گفت: دشمن بداند آن زمان گذشت که چشم شما به ایران اسلامی ما باشد، آن چشم را مردم کور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یادمان نرفته فقط در ارتش ما هزاران مستشار آمریکایی مقدرات ارتش را در دست داشتند، افزود: بیش از 7 هزار پزشک خارجی در مراکز درمانی ما حضور داشتند و قانونی همچون کاپیتالاسیون در کشور ما ایجاد کردند که به تعبیر رهبر کبیر انقلاب (ره) ارزش یک سگ آمریکایی از پادشاه وقت بالاتر بود و هیچ کس اجازه برخورد با آن ها را نداشت.

این نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای مثال افرادی که در سال ها حضور داشتند به یاد دارند، یک راننده آمریکایی که مست بود 8 دختر دانش آموز را با خودرو خود زیر گرفت و در نهایت پلیسی که با این راننده برخورد کرده بود زندانی و محاکمه شد! چرا که کسی اجازه برخورد با آنان را نداشت، ما در چنین ذلت و حقارتی بودیم که در خانه خود تحقیر می شدیم اما با طلوع رهبر کبیر انقلاب سرانجام پیروزی عاید ما شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: ملت ایران چشمی که دنبال کشور باشد را کور می کنند

ذوالنوری: ملت ایران چشمی که دنبال کشور باشد را کور می کنند