مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-11سياسي

رییس کل دیوان محاسبات کشور: مشکلات موجود حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است


آنچه که از مشکلات وجود دارد حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است وگرنه اگر بیانات معظم له اجرایی می شد امروز آثار آن را می دیدیم.

- رییس کل دیوان محاسبات کشور: مشکلات موجود حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است ایسنا/هرمزگان رییس کل دیوان محاسبات کشور گفت: آنچه که از مشکلات وجود دارد حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است وگرنه اگر بیانات معظم له اجرایی می شد امروز آثار آن را می دیدیم.

سید احمد رضا دستغیب صبح امروز (22 بهمن ماه) در سخنرانی راهپیمایی شکوهمند گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: حتما با این مردم خوبی که داریم شرایط بهتر خواهد شد و ما با تکیه بر توان داخلی کارها پیش خواهیم برد چرا که تکیه کردن به دشمنان یک اشتباه بزرگ است.

وی با بیان اینکه کسی که امید به اصلاح امور نداشته باشد صلاحیت قبول مسئولیت در کشور را ندارد، خاطرنشان کرد: شکر نعمت ولایت بر همه ما ضروری است و باید به روان امام راحل سلام و درود بفرستیم که عزت را برای ایران به ارمغان آورد و بعد از او چراغ هدایت به دست کسی افتاد که هواپرست نبود و در خط مقدم دفاع مقدس حضور پیدا کرد و کشتی انقلاب را هدایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دیوان محاسبات کشور: مشکلات موجود حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است

رییس کل دیوان محاسبات کشور: مشکلات موجود حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است