موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - تعطيلي مدارس - ژوزه مورايس - آيت الله العظمي جعفر سبحاني - شكست استقلال در دربي - ايرانشهر - محرمانه - شركت هوآوي - وضعيت آسفالت - صرفه جويي مصرف برق - عايق صوتي و حرارتي - زيارت پشت - سازمان حمل و نقل بار و مسافر - سانتياگو برنابئو - تيم تكواندو شهرداري ورامين - كارمندان دولت

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-11سياسي

انکار دستاوردها و تحریف راهبرد دشمن است


یکی از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس راهبرد دشمن را برای براندازی تحریف و وارونه جلوه دادن و انکار دستاوردهای بزرگ دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی اکبرنژاد در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در رامسر با تقدیر از حضور حماسی و باشکوه مردم اظهار داشت: شکوه 22 بهمن افتخار و وحدت است و پس از 44 سال مردم با همه توان، وجود و اعتقادات در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی با عنوان این که جوانان دهه های مختلف جانفشانی و افتخارآفرینی کردند، گفت: حضرت امام راحل به اسلامیت و جمهوریت اعتقاد قلبی داشت و ایمان به خودباوری، جوانان و ایران اسلامی رمز موفقیت است.

وی با بیان این که ایران اسلامی در نانو تکنولوژی در مقام سوم جهان و در تکنولوژی و فناوری رتبه اول را دارد، گفت: نیروهای مسلح به معنای واقعی کلمه خودکفا هستند ودر تجهیزات، تولید فنون و توان رزم قدرتمند هستیم.

سردار اکبرنژاد با تاکید براین این که عزت انقلاب هیچ گاه فراموش شدنی نیست، راهبرد دشمن در براندازی انقلاب، تحریف و وارونه جلوه دادن و انکار دستاوردهای بزرگ و با عظمت ملت برشمرد و گفت: دشمن در صدد این است که جای جلاد را با شهید عوض کند و رسانه های غرب در صدد معرفی جلادان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکار دستاوردها و تحریف راهبرد دشمن است

انکار دستاوردها و تحریف راهبرد دشمن است