مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-11سياسي

عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است


مشاور رییس جمهور در امور روحانیت گفت: شعارهای مردم در زمان انقلاب همه هویت و ماهیت دینی و عاشورایی داشته لذا عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدرضا تقوی پیش از ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، افزود: یادآوری تاریخ انقلاب درس هایی خوبی به ما می آموزد و مسیر ما را روشن تر می کند.

وی با بیان این مطلب که در تاریخ عبرت هم وجود دارد، عنوان کرد: تاریخ انقلاب فصل های مختلفی دارد که در وهله اول باید اندیشه و تفکر اسلامی اشاره کرد و در ادامه مردم این اندیشه را می پذیرند و به صحنه می آیند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه در ادامه رهبر انقلاب مسیر انقلاب را راهبری می کند، تصریح کرد: شعارهای مردم در زمان انقلاب همه هویت و ماهیت دینی و عاشورایی داشته است.

وی با بیان این مطلب که عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است، تصریح کرد: در انقلاب اسلامی، رهبری از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است چراکه که رهبر از جایگاه امامت، جامعه را مدیریت می کند و این یک اصل اعتقادی است.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اینکه مردم با دعوت رهبر انقلاب به میدان می آمدند، خاطرنشان کرد: لذا برخی گروه ها به دنبال تجزیه و انحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است

عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است