مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-11سياسي

عفو گسترده رهبری نشان داد که نظام فرزندان خاطی خود را تنها نمی گذارد


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: عفو مقام معظم رهبری نسبت به فریب خوردگان در نوع خود بی نظیر بود چرا که به دنیا نشان داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز فرزندان خود ولو فرزندان خاطی را تنها نمی گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس و به نقل از میزان، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ، در مورد عفو گسترده از سوی رهبری گفت: دشمن بسیار تلاش کرد تا نسل سوم و چهارم را از نسل اولی ها جدا کند.

وی تصریح کرد:  جمعیت امروز در مسیرهای راهپیمایی نشان می دهد که دهه هشتادی ها به جهت آگاهی و اطلاع رسانی و اینکه انقلاب را شناخته و پای انقلاب خودشان هستند و به میدان آمدند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در این زمان و در آستانه ورود به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب فرمان عفو مقام معظم رهبری نسبت به فریب خوردگان  در نوع خود بی نظیر بود چرا که به دنیا نشان داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز فرزندان خود ولو  فرزندان خاطی را تنها نمی گذارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان گفت: عفو گسترده رهبری که همچون پدر بزرگواری برای آحاد ملت است دشمنان نظام و انقلاب را مات و مبهوت کرد چنانچه اکنون مدعیان دروغین حقوق بشر دیگر حرفی برای گفتن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو گسترده رهبری نشان داد که نظام فرزندان خاطی خود را تنها نمی گذارد

عفو گسترده رهبری نشان داد که نظام فرزندان خاطی خود را تنها نمی گذارد