مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-11سياسي

مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اطاعت از رهبری است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در 22 بهمن هشت پیام داشت که مهمترین آن ولایت پذیری مردم و اطاعت از رهبری در راستای مقابله با توطئه های دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر یکشنبه در سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شیراز بیان کرد: دشمنان خودشان را به آب و آتش زدند تا مردم در 22 بهمن به میان نیایند اما مردم بار دیگر به میدان آمده و نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال هشت پیام برای دشمنان داشت که از جمله این پیام ها می توان به این موضوع اشاره کرد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیانگر آن است که مردم نظام اسلامی را می خواهند و به این نظام عشق می ورزند.

خاتمی اضافه کرد: مردم در این راهپیمایی نشان دادند که تمامی آحاد جامعه با هم همراه هستند این در حالی است که اختلاف در عقیده یک امر طبیعی است اما وحدت در اصول اصل جدایی ناپذیری میان مردم انقلاب اسلامی ایران بوده و همه مردم خواهان ساخت ایران قوی است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: تعهد امری جدا نشدنی از مردم ایران اسلامی است زیرا همواره بر پیمانی که با امام راحل (ره) و امام خامنه ای بسته اند استوار بوده و خدشه ای در این پیمان ایجاد نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اطاعت از رهبری است

مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اطاعت از رهبری است