مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-11سياسي

ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک


به همت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک (مشترک ایران-ترکیه) برگزار می شود.

- به همت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک (مشترک ایران-ترکیه) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک (مشترک ایران-ترکیه) به صورت حضوری و به زبان انگلیسی، روز چهارشنبه 3 اسفندماه 1401 (22 فوریه 2023) از ساعت 8 صبح در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

دکتر علیرضا علیزاده مقدم ماسوله، دبیر علمی و سید محمد جواد طاهر مفرد، دبیر اجرایی این سمپوزیوم هستند.

متخصصین و دانشجویان رشته های علوم پایه، زنان و زایمان، مامایی، اورولوژی، بیولوژی تولیدمثل، علوم تشریح، آناتومی و آنکولوژی، گروه های هدف شرکت در این سمپوزیوم عنوان شده اند.

آشنایی متخصصین زنان و بیولوژی تولیدمثل با نقش با انجماد در تکنیک های کمک باروری، هدف کلی ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک، و آشنایی با علم کرایوبیولوژی؛ آشنایی با رویکردهای بین رشته ای در علم کرایوبیولوژی؛ معرفی بیوبانک های مرتبط با تولیدمثل و مباحث اخلاقی و چالش های فرارو؛ آشنایی با تجاری سازی صنعت کرایوبیولوژی، اهداف اختصاصی آن عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک

ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک