مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:012023-02-11سياسي

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان های تهران + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با یوم الله 22 بهمن، دقایقی پیش با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهرستان های استان تهران آغاز شد.

مردم شهیدپرور و انقلابی، امسال با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده اند تا نشان دهند همانگونه که 44 سال پای نظام و انقلاب ایستاده اند، از این پس نیز با قدم هایی استوار ادامه مسیر را طی می کنند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد.

مردم ولایتمدار پایتخت ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فریاد الله اکبر سر داده، نام و یاد شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع امنیت را گرامی داشتند و بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشیدند.

  جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دماوند مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان دماوند همگام با مردم سراسر ایران اسلامی، حضور پرشور، حماسی و باشکوه خود را در راهپیمایی 22 بهمن به تصویر کشیدند و افتخاری دیگر بر تاریخ ایران اسلامی افزودند.

22 بهمن ماه یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت ایران است و این روز به یک روز فراموش نشدنی و بزرگ برای ایرانیان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان های تهران + فیلم

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان های تهران + فیلم