مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 10:462023-02-11سياسي

راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در کرانه خلیج فارس+ فیلم


  در همین حوالی در بین انبوه جمعیت، مادر کهنسالی با روسری سفید و گل های ریز قرمز رنگ، بنری که منقش به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای است را سایه بان سرش ساخته و لنگ لنگان همراه با جمعیت حرکت می کند.

راه رفتنم را آرامتر می کنم تا آخر این جمعیت را ببینم، مادران کهنسالی در آخرین نقطه جمعیت از کنارم رد می شوند و غرغرکنان از تند حرکت کردن بقیه سخن می گویند، در همین بین دختر نوجوانی می گوید: بقیه تند نمیرن عزیزوم، ما زیادی لنگ شدیم.

عصا به دستان و ویلچری ها هم خود را به جمعیت رساندند ویلچری ها و عصا به دستان نیز با همراهانشان، به هر مشقتی که بود خود را دخیل در جمعیت می کنند، صدای کوبیده شدن عصا به زمین و کشده شدن لاستیک ویلچرها در طنین شعارهای نه سازش، نه تسلیم/ نبرد با آمریکا و ما جان فدای رهبریم/ دشمن هر فتنه گریم گم شده است در این بین هرکس لحظه ای از شعار دادن فراغت پیدا می کند، گوشی به دست می شود و از شکوه حماسه 22 بهمن فیلم و عکس می گیرد.

دختر جوان: اینجا مملکت منم هست دختری 20 ساله به نظر می رسد؛ عینک آفتابی را روی چشمش می گذارد و در آیینه نگاه می کند که خدایی نکرده پرچم سه رنگی که روی گونه هایش کشیده، پاک نشده باشد و سپس پرچم ایران را از کوله اش بیرون می کشد و خود را به وسط جمعیت می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در کرانه خلیج فارس+ فیلم

راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در کرانه خلیج فارس+ فیلم