مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-11اقتصادي

مطالعه 160 پروژه احداث ساختمانهای دولتی و عمومی توسط راه وشهرسازی


رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: از دهه اول انقلاب تاکنون مطالعه و اجرای 160 پروژه احداث ساختمانهای دولتی و عمومی توسط راه و شهرسازی انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر میناخانی، با یادآوری اینکه در بخش احداث ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، این اداره کل با توجه به نیاز استان به ساختمانهای فرهنگی، اداری، درمانی، ورزشی، آموزشی و مواردی از این دست، از اول انقلاب تا کنون مطالعه و اجرای بیش از 160 پروژه با زیربنای حدود 500 هزار مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر 2,300 میلیارد ریال را انجام داده است، گفت: از این تعداد 128 پروژه تا کنون تکمیل و به بهره برداری رسیده و 12 پروژه نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه این اداره، ساخت و اجرای پروژه های ساختمان های اداری، آموزشی و فرهنگی را در حیطه وظایف کاری خود دارد، گفت: در این راستا طی پنج دهه گذشته پروژه های زیادی اجرا کرده است.

رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در دهه اول انقلاب شهرستانهای تاکستان و قزوین جزو استان زنجان بوده و هنوز از این استان منفک نشده بودند، گفت: در دهه اول انقلاب از سال 58 تا 67 شروع مطالعه و اجرای پروژه های جدید در راستای ایجاد زیر بناهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه 160 پروژه احداث ساختمانهای دولتی و عمومی توسط راه وشهرسازی

مطالعه 160 پروژه احداث ساختمانهای دولتی و عمومی توسط راه وشهرسازی