مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-11سياسي

تجدید بیعت اهوازی ها با آرمان های انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن


شمیمِ بهار باری دیگر در زمستان اهواز وزیدن گرفت و مردم ولایت مدار اهوازی امروز به شکرانه ی دمیدن چهل وچهارمین صبح آزادی به خیابان ها آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شمیمِ بهار باری دیگر در زمستان اهواز وزیدن گرفت و مردم ولایت مدار و  همیشه در صحنه اهوازی به شکرانه ی دمیدن چهل وچهارمین صبح آزادی، رهایی و استقلال به خیابان ها آمدند تا طلوع پرشکوه فجرِ پیروزی را جشن بگیرند.

امروز مردم اهواز با سرمایه ی عظیمِ انسجام، عظمت و ایستادگی  به میدانِ بصیرت و اتحاد آمدند تا در 22 بهمن ماه باری دیگر با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند و فریاد بزنند که  تا آخرین نفس پای انقلاب خمینی ایستاده اند.

جشن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دقایقی پیش و همزمان با سراسر کشور از میدان مولوی به سمت پل سلمان فارسی اهواز و سپس چهار راه آبادان آغاز شده است.

برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب، برپایی ایستگاه و غرفه های فرهنگی، پخش سرود ملی و حماسی، سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از برنامه هایی است که امروز برگزار می شود.

همانند سال های پیشین انقلاب، حضور دسته جمعی خانواده ها در این آیین چشم گیر است و تصویر کودکان، نوجوانان و دانش آموزانی که پلاکاردهایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید بیعت اهوازی ها با آرمان های انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن

تجدید بیعت اهوازی ها با آرمان های انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن