مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-11سياسي

زمینه سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی تر و امید بخش تر شود


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمینه سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی تر و امید بخش تر شود.

- /ایران استوار؛ 44 سال افتخار/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری: زمینه سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی تر و امید بخش تر شود ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمینه سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی تر و امید بخش تر شود.

آیت الله احمد مبلغی در پیامی با تبریک 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: 22 بهمن مرجعی نیرومند برای استناد و اتکا، منبعی پربار برای الهام و اقتدا و ذخیره بزرگی برای تعدیل و میانه گزینی، تجدید و بازسازی ذهنیت ها، اندیشه ها، رفتارها و روش ها با توجه به شرایط، مسائل و نیازهای زمانه است.

وی با بیان اینکه شرکت در جشن انقلاب نشانه آگاهی و مسئولیت شناسی است، تصریح کرد: باید تلاش جدی کنیم تا از توانایی های ناشناخته یا کمتر شناخته شده پویایی بخش 22 بهمن استفاده کنیم و نشانه ها و شاخص های حرکت اجتماعی را از آن استنباط کنیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید سه مقوله را به صورت قوی تر و متمرکزتر بازآفرینی و نوسازی کنیم، یکی مردم گرایی، دوم ارتقاء فهم دینی و سوم تحقق آرمان های انقلاب اسلامی با توجه به شرایط پیچیدگی های جامعه و زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی تر و امید بخش تر شود

زمینه سازی برای اتحاد و نشاط ملی در جامعه قوی تر و امید بخش تر شود