مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-11سياسي

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در نگارستان ایران


راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن از دقایقی پیش با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار گلستان در 56 نقطه از استان آغاز شده است.

- راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شد و مردم شهیدپرور و قدرشناس استان گلستان ضمن حضور در مراسم راهپیمایی با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

امروز همه آمده اند از پیر و جوان زن و مرد کودک و بزرگسال تا با این اقدام خود وحدت، اتحاد و همبستگی را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که یاوه گویی ها و توطئه های دشمنان هرگز آنها را از مسیر پرصلابت دفاع از اسلام، وطن و انقلاب اسلامی باز نخواهد داشت.

راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن امروز از ساعت 9 و نیم صبح در یک هزار و 400 شهر و 38 هزار روستا آغاز شده است، این مراسم در استان گلستان نیز در 56 نقطه از استان برگزار می شود.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان راهپیمایی 22 بهمن امسال در گرگان و بندرترکمن از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز شنبه و در سایر نقاط از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

مردم گرگان از همان ساعات آغازین صبح به میدان آمده و راهپیمایی را از چهار راه میدان، خیابان امام خمینی (ره) به طرف میدان شهرداری، خیابان شهداء و چهارراه شهداء ادامه می دهند، مردم دارالمومنین امروز ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با سر دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در نگارستان ایران

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در نگارستان ایران