مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-11سياسي

“صحنه” قبل از انقلاب با امروز فاصله زیادی دارد


سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه با اشاره به رشد چشمگیر شاخص های توسعه در این شهرستان در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: “صحنه” قبل از انقلاب با امروز فاصله زیادی دارد.

- غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، به دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان صحنه اشاره کرد و گفت: در حالی که قبل از انقلاب مردم شهرستان صحنه از نعمت گاز محروم بودند، امروز همه مردم شهرنشین و 98 درصد مردم روستانشین شهرستان گاز دارند و تنها گازرسانی به کمتر از 10 روستای شهرستان باقی مانده است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان صحنه قبل از انقلاب تلفن نداشتند، گفت: در حال حاضر 19 هزار اشتراک تلفن و 42 دکل مخابراتی در شهرستان داریم و آنتن دهی 97 درصدی تلفن همراه را در شهرستان شاهد هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه افزود: تعداد روستاهای دارای برق در شهرستان صحنه قبل از انقلاب 22 روستا بود، اما در حال حاضر 100 درصد روستاها شهرستان دارای نعمت برق می باشند.

وی ادامه داد: تعداد روستاهای دارای آب آشامیدنی سالم شهرستان قبل از انقلاب 71 روستا بود که هم اکنون 152 روستا و دو شهر صحنه و دینور آب آشامیدنی سالم دارند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب کمتر از یک درصد راه های شهرستان آسفالت بود، اما در حال حاضر 63 کیلومتر بزرگراه، 113 کیلومتر راه اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

“صحنه” قبل از انقلاب با امروز فاصله زیادی دارد

“صحنه” قبل از انقلاب با امروز فاصله زیادی دارد